جزییات خبر

دومین سوگواره شعر عاشورایی تشان

اعضای انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی خوش درخشیدند

اعضای انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی خوش درخشیدند
(چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹) ۰۹:۳۹

دومین سوگواره شعر عاشورایی تشان با درخشش انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ شاعران انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی در دومین سوگواره شعر عاشورایی تشّان که مهرماه امسال و برای دومین سال پیاپی در محدوده پنج شهرستان (جم، عسلویه، کنگان، دیر و دشتی) برگزار گردید خوش درخشیدند.

در مراسم اختتامیه که با حضور نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه شهرستان جم و تنی چند از مقامات کشوری و لشکری همراه بود، برگزیدگان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

پیرو فعالیت و مشارکت‌های اجتماعی انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی طبق گزارش دبیرخانه، دو تن از اعضای انجمن ادبی پارس جنوبی به نام‌های احمد سلیمی (از پالایشگاه هفتــم) و هاشم اسلمی(از پالایشگاه دوم) نیز در بین برگزیدگان این سوگواره قرار داشتند.

سال گذشته در نخستین دوره سوگواره شعر عاشورایی تشّان نیز اعضای انجمن ادبی پارس جنوبی خوش درخشیده و نام سه تن از ایشان به نام‌های عباس رمضانی و هادی بنافی (از پالایشگاه پنجم) و سیدشهاب‌الدین مرتضوی (از پالایشگاه سوم) در میان برگزیدگان به چشم می‌خورد.

دبیری این سوگواره بر عهده محمدرضا عبدی -که خود نیز یکی از اعضای انجمن ادبی پارس جنوبی است- بوده و احمد جمعه پور، دبیر سابق این انجمن، در کنار دکتر حسین سلیمی و استاد علی هوشمند، اعضای هیئت سه‌نفره داوران سوگواره را تشکیل می‌دادند.

انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی با توجه به ذینفعان از طریق درک نیازها و انتظارات و پاسخگویی صادقانه به آنها و بالندگی سرمایه‌های انسانی از طریق توسعه یادگیری و ارتقاء روحیه تعلق, مشارکت و انگیزه نوآوری توسط روابط عمومی مجتمع ایجاد و به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.


خبر
(چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹) ۰۹:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید